Vilken konstig dag

Har kommit hem efter en fin helg i Umeå. Vi har mest tagit det lugnt, hyrde sex filmer i fredags. Enda problemet vi hade var att DVD:n inte fungerade. Det blev att se dessa på datorn, jag somnade under män som hatar kvinnor. Tror det berodde på att jag sett den. Den är ju faktiskt bra!
Igår blev det träning, för mig och Sanna. Sen en liten fest med utgång. Det var mycket trevligt.
Vaknade upp idag till kyrkklockor som aldrig ville sluta slå. Men tillslut gjorde dom det och då gick jag och tog ett glas vatten. Såg den bästa filmen på jorden sen "a walk to remember". Jag grät som bara den. Sen åkte vi hem.
Helgen har varit bra!

Var till finaste Hannas grav ikväll också. Man såg direkt vilken av dem som var hennes, den var vackrast och mest upplyst. Minnen, det är väl dessa som får en att ändå le. Tänk att ett år kan gå så fort och jag minns dagen som om den vore igår. Jag tror ändå att hon har det bra nu. Ett år idag....

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback