Första steget avklarat

Ok, jag har varit i Cypern för länge nu. Men problemet är att det inte händer så mycket i mitt liv, så jag vet inte riktigt vad jag ska uppdatera om. Nåja, jag gör ett försök!

Idag klarade jag svenskaprovet som man måste klara för att bli polis. Detta var alltså första steget mot utbildningen. Fystesterna är v.21, alltså veckan efter cypern. kan ju lova att jag inte kommer vara i form. Har dock kommit på att jag kan simma nån mil i vattnet, springa intervaller på stranden och sen får Eme tvinga mig göra situps när vi solar. Detta blir fint.

Annars börjar det bli vår och jag vill köpa en ny garderob med nya fina sommarklänningar och skor. fy så härligt. Tråkigt att man inte har några pengar, men roligt att man kanske har en mamma som vi skämma bort en :P

Har precis kommit in efter att har sprungit en mil. Jag har megaont i knäna, kanske dags att byta sina håliga, jätteslitna skor efter tre tunga år? :P

Äh, dags att käka hallon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback