Jag längtar efter att börja om, och jag skrattar åt det :D

Jag och Ylva har suttit och taggat idag, taggat för att flytta till Alingsås tillsammans. Om allt går enligt våra planer så kommer det bli ett assupermegasjuktskitBRA dunder år alltså, och vi längtar typ ihjäl oss!

Jag längtar efter att få bara i sjön(?) som ligger precis där, längtar efter att få hoppa från bryggan i det kalla vattnet. Jag längtar efter att träna handboll där nere, längtar efter att gå skola och mysa. Jag längtar efter att typ sitta och prata en hel kväll, utan att någon kommer och stör. Jag längtar efter att bara finnas till och känna att jag duger. Jag längtar till att börja om, komma dit ingen vet vem jag är eller har varit.
Jag längtar till och med till buggkursen jag och min kära kompanjon ska gå. Det kommer bli ett FINT år där nere, det är jag säker på.

Jag bara längtar och längtar, det får man faktiskt göra ibland. Jag längtar också efter att se HV71 ta SM-guld, så det ska jag gå och kolla nu.

Tillsammans med Fil, Müsli och ett glad juice. Har faktiskt sprungit till sjulnäs och tillbaka idag. jag saknar ett par hela joggingskor!

Livet är minsann bra :D


Kommentarer
Postat av: Ylva

Åh du beskriver min dröm också, minus det där med hockeyn och att spela handboll. Men jag ska springa istället host.

Det kommer att blir ett underbart år ler stort



Och förresten så tror jag att det kommer att vara varmt i vattnet. Så det så. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback