Om Gråträsk, tjenA och godis

Jag lovar att min påskhelg har varit fantastisk. Den har verkligen innehållit lite av varje och den blev verkligen så mycket bättre än vad jag någonsin vågat hoppas på.
Gråträsk må jag säga är ett mycket vackert ställe.

Bland annat har helgen innehållit extremt mycket godis och mat. Tror inte jag har varit hungrig en gång sen i torsdags.
Har även sprungit några vänder i byn. Det måste man ju, när man äter så mycket.
Det har även varit grymt mycket vatten på sjöarna. Fast det var värst första dagen, sen blev det minus på nätterna.
Solen har tittat fram varje dag. Det har inneburit lite röda kinder och massor av chill på renskinnen.
Krossat baklyse har vi även fått. Även en tur till Arvidsjaur.
Vindvakar fanns det gott om. Också massor med trevligt folk.
Härliga dagar. Fina kvällar.
Sist, fast egentligen först. TjeNA. Och, jag har bara en sista fråGA.
Sen har vi hunnit med att retas en hel del. Mest har vi nog skattat.

Jag vill inte vara hemma, jag vill vara där. Gråträsk är stället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback