Bäst i stan!

Vilken super-onsdag det var igår.

För det första så fick vi än en gång skrika bäst i stan efter vinst mot strömnäs. Kändes fint i det svart/vita hjärtat må jag säga. Dessutom gick det äckligt bra för mig, jag fick mig en helt egen rubrik i dagens tidning. Fantastiskt.
Sen när vi kommer till lagfesten efter matchen möts vi av det glädjande beskedet att sverige tagit OS-guld igen. Denna gång i stafett, herrar. Tacka vet jag Hellner, han är ju fantastisk.

Det blev en sen natt, somnade nog vid tre. Igår blev det lite firande efter vinsten, det satt minsann fint! Själv firade jag med godis, det var super!!

Idag tar vi en vilodag, eller jag ska ta mig en prommis. Mår inte jättebra, vaknade illamående och sen fortsatte jag arg och trött. Ingen superdag idag, men jag har njutit av segern. Från klockan tre till sex har jag sovit framför tv:n. Jag har till och med drömt att jag tagit OS-guld i skidor. Det roliga var att jag drömde allt dom sa på tv:n om marcus, att det var mig dom kommenterade. Nåja, jag kan ju få drömma om OS-guld i alla fall.

Imorgon blir det först spinning och lite styrka, sen är det fotbollscup med storfors. Jag är nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback