Jag lever

Jag är absolut vid liv, har inte kört av vägen och dött eller nåt sånt, jag har bara haft mycket att göra. Sandra ringde och hörde vad jag hade för mig i livet, då var det ett tag sen man hördes vid. Eller så har internet helt enkelt tagit över livet och det är där man får reda på vad vännerna håller på med.

Har egentligen ingenting att skriva, Anja Pärsson krachade för ett tag sen. Det var läskigt och jag trodde hon var död, men rackarns så smart kroppen är och kan ta sådana smällar. Det är nästan omänskligt, fast det är nog riktigt omänskligt.

Har även sökt till Hjälmared, intressant. Hoppas jag kommer in! Har spelat match idag, seriefinal dessutom. Vi vann och det var underbart. Spelade mot att jag fick, det känns inte bra. Men jag gjorde inte illa mig, fick skotten precis dit jag ville. Derby om en vecka!!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback