Som en berg- och dalbana

Det har varit en uppochner-dag idag.

Började med det chockerande beskeded att min handbollskarriär måste ta sig ett uppehåll i en månad, lyckades dock skära ner det till två veckor. Men ändå, det känns som evigheter. En bristning och en halvt avslagen sena i knät sätter stopp för mig. Just nu jobbas det hårt för att försöka komma igen till derbyt och framförallt till vasan. Hejja på, jag ger inte upp!

Sen fick jag den stora nyheten att jag kanske kommer få spendera min påsk i Åre, det skulle ju verkligen vara toppen.

Nåja, först och främst kanske jag ska ta och lägga fokus på att söka in till hjälmared så fort som möjligt och sen bli bra. Jag ger inte upp.

Imorgon har det utlovats bra väder, blir ett stakpass på älven. Ska nog åka ganska långt var det tänkt. Sen ska jag umgås med Josse, Ida och Sanna - FINT

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback