Man kan inte annat än älska det!

När jag vaknade imorse var jag helt omedveten om vad som skulle hända idag, hur bra dagen skulle komma att bli.



Efter en tråkig bokpresentation på svenskan skulle jag gå och äta, hade egentligen inte tänkt gå till skåpet innan men gjorde det i alla fall. Tur var det! När jag kommer nerför trappen ser jag en varelse lik josse mer än nånsin. Men jag tänke inte riktigt att det kunde vara henne, dels för att hon bor i skåne och dels för att jag ofta ser folk som ser ut som henne och sen blir jag lika besviken när jag inser att det inte är hon. Jag går närmare, tror att det beror på att mina glasögon ligger hemma som hon ser ut som josse.
Sen inser jag det bästa, det är JOSEFINA som står där. Mitt framför mig står hon, lika fin som vanligt. Jag blir överlycklig och börjar gråta.
Sen blir jag sjuk resten av dagen och går med finingen på stan. Fy vilken fin dag, åååh jag är glad!

Nu ska jag ta och plugga och sen åka skidor. LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback