Det är kallt, det är kallt, det är jättekallt

Det är sjukt kallt ute, men jag tycker det är ganska kul ändå. Eftersom att jag älskar vintern, så måste jag likaså älska kylan. Ändå satt jag och Sanna och tittade på utlandsresor idag och som att vi ska åka bort till våren, ska bli grymme skönt.

Och på tal om Sanna så kan jag ju älska att hon har kommit hem igen, hon gör mig liksom glad. Jag fick en mycket fin present av henne också, ett grönt fint halsband, så nu äger jag ett halsband från ett land som jag inte ens kan stava men har tänkt göra ett försök: Malaisya. Rätt eller fel, jag vet inte men jag tror ni förstår i alla fall.

Imorgon händer det saker, ska träna på steppan, sen blir det ett besök i stan där jag ska handla diverse saker, förhoppningsvis ett nytt datafodral, hem och göra sig lite vacker, till Cilla igen med FINA vänner, äta middag, dricka vin och ha det allmänt trevligt. Jag tror minsann att det kommer bli bra, med dessa vänner kan man aldrig ha tråkigt. 

Efter imorgon börjar mitt nya med nyttiga liv. Jag insåg dessbättre att under dessa hemska veckor har jag trots allt minskat med ett kilo, så det är ju bra. Men för att må bättre så kommer det en nyttig del i mitt liv fram till och med vasaloppet, den får vi se vad som händer. 

Nu ska jag ta mitt frusna jag och bädda ner mig i min säng framför en bra film :)

Jag bjuder på en fin bild på en lite blekare sanna än vad jag har fått beskåda idag ;P

Kommentarer
Postat av: Bo

Okej... då ska jag alltså lämna en kommentar bara för att du sa det nyss i telefon......humm...uhm...då skriver jag...



Inget av det där lät helt fel...speciellt den delen med utomlands...:D

2010-01-08 @ 13:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback