Jag har satt nytt rekord

Vaknade halv två idag. Något slags rekord för mig. Egentligen blev det ganska tidig hemgång för mig igår, men inte blev det tidigt för det. Hemma här var festen i full gång och våra grannar var minsann på g. Så här satt jag och skrattade med alla, visst var det trevligt. Så trevligt att jag inte förmådde att gå och sova. Till slut gick dom hem och jag hjälpte mamma att städa undan. Klockan var fyra när jag släckte ljuset.

I övrigt var kvällen otroligt upp och ner. Ibland var den sjukt trevlig, ibland ville jag bara hem och tiden gick sjukt sakta. Det var sjukt roligt att dansa i alla fall. Klockan tolv var jag less och ringde Per, min räddande klippa kom och så åkte vi som sagt hem hit. Jag fick mig i alla fall ett mycket gott skratt när jag stod och väntade på honom. Vissa personer kan man bara skratta åt.

Idag har jag tränat fotboll,. ätit mat och sett på film. Mycket slappt.
Har precis sett bonde söker fru - en kärlekshistoria. Jag sitter och gråter för mig själv, det är så himla fint. Jag älskar verkligen Magnus och Emma, dom är så himla fina.
Så himla töntig jag är, men jag gråter verkligen.
God fortsättning på er alla!

Och just ja, jag har ju nyårslöften. Bort med godiset, nå min drömvikt, genomföra vasaloppet och sen två sycken lite hemliga sådana, dessa får ni veta nästa år om jag lyckats med dessa.
Och en sak till, jag fyller år på söndag för den som har missat det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback