Jag sitter och gråter till idrotten

Det blev en runda på 1.1 mil idag på skidor, gick oerhört tungt och jag önskar att jag orkade åka mer än vad jag gjorde idag. Per tyckte också att det såg tungt ut för mig. Nåja, bara ta nya tag och kämpa vidare. Imorgon tar jag en löprunda.

Sitter och se idrottsgalan just nu, är en väldigt trevlig tillställning att kolla på en måndag som denna. Gråter en skvätt då och då, jag blir så glad åt de som vinner pris. Jag skulel så gärna vinna själv, jag skulle så gärna vilja lyckas själv. Jag skulle så gärna vilja stå där, som en lyckad sportstjärna.

Well, jag är ingen lyckad sportstjärna. Men jag är en stjärna i min Fars ögon och jag älskar sport, så man skulle kunna säga att jag är en sportstjärna. Beroende på med vilka ögon man ser.
Idag väljer jag att se mig som en vanlig person som älskar sport.

Nåja, jag får rysningar och inser att min dröm är att stå där och någon dag få ta emot ett pris.
Jag gråter av lycka till någon annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback