Jag vet inte hur man inte tränar

Var tänkt att jag skulle springa intervaller idag, kroppen sa nej och istället blev det en rask prommis med stavar i en timma. Känner mig lite onyttig, fast försöker intala mig själv att vila är bra då och då. Det är faktiskt tre veckor sen sist.

Annars så gör jag verkligen ingenting idag, vad gör man när man inte tränar? Jag har gjort läxa, analyserat bibelord, städat och slappat. vad mer ska man göra för att få tiden att gå? Jag tror inte att jag är gjord för att vila, träning är nog min grej. Jag får myror i brallan när jag sitter still. Denna dag har varit i tre dagar, känns det som.
Men klockan åtta är jag bjuden till Tove, avsked för henne. Vi har fixat värsta grejen åt henne. Samtidigt som det är handboll på fyran, jag tror jag ser handboll hos tove. Det blir super.

Imorgon är det torsdag, sen fredag och helg. UNDERBART!

Och Lasse W vann två priser på P3 Guldgalan, bra jobbat bästLasse!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback