Lacktights, mittbena och Staffan Olsson

Idag har jag gjort något som jag aldrgi någonsin trodde jag skulle göra!
Idag har jag gjort två premiärer!

Jag har varit utklädd till Cilla!
Jag har haft lacktights(!!) och mittbena(!!)

Jag vet inte riktigt vilket av dessa två som är värst, det faktum att jag faktiskt lovat mig själv att aldrig i mitt liv ta på mig ett par sådana tights eller det att jag faktiskt ser ut som Staffan Olsson i mittbena. Vad som än är värst av dessa två så vet jag då att mittbena nu mer är ett gånget kapitel i mitt liv som nog aldrig mer kommer tillbaka och att lacktights faktiskt kan vara ganska fint, även på mig!

Nåja, jag har en match att tänka på imorron.
Bäst att sova gott nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback