Lisa



Att prata med Lisa kan vara bland det bästa som finns, man avslutar ALLTID med ett leende på läpparna. Visst har det alltid varit fint att ha henne brevid sig hela sitt liv, men det är först när hon flyttat som jag har insett hur mycket jag faktiskt tycker om den tjejen.
Mycket har vi gått igenom, många lekar har vi lekt och skratta har jag nog alltid gjort bäst med henne. Jag minns speciellt de osyliga barnen vi hade när vi var små. Vi hade dem länge, men en dag dog Lisas barn och då försvann mitt också, det var inte lika roligt att leka utan henne.

Det bästa med mars är absolut inte vasaloppet, utan att hon faktiskt kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, så söt du är vännen. Ska bli jättekul att träffa dig :)

2010-01-26 @ 19:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback