Med vänner som er är det svårt att ha tråkigt

Det var riktigt längesen jag hade en så rolig kväll som jag hade igår. Egentligen gjorde vi inte så mycket, utan vi satt mest och pratade och skrattade, men det var så trevligt och så längesen sist vi gjorde nåt tillsammans.
Vi drack vin och åt ost och kex, pratade, skrattade, skvallrade och sen gick vi ut ett tag på Challange, det var en grymt fin kväll som jag gärna gör om nån fler gånger.


Ikväll var det meningen att jag skulle till Öjebyn och bada med fotbollslaget, men jag har blivit ännu sjukare i natt och halsen gör grymme ont. Så på grund av att jag alltid lyckas bli sjukare än sjukast när jag badar i pool så står jag nog över idag med tanke på matchen som är imorgon också. Så det blir nog en liten tur till Skogsgården här i Böle, ska höra när The Bole spelar och sen blir det väl att sova också. Är troligtvis meningen att Sanna ska sova här också, myemye roligt!!

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback