Take My Life

Chris Tomlin är oerhört bra och jag kan liksom inte sluta lyssna när jag väl har börjat. Han får liksom orden som jag så ofta tänker och känner att bli verklighet, det är vacker, bra och framförallt MÄKTIGT. Halleluja!

Skolan går väl bra, är trött och hemsk men jag tror jag överlever. En sak är riktigt positiv, vi ska skriva ett arbete på samhällsen om vad vi vill. Hur fint som helst. Jag ska skriva om något slags missbruk eller mobbning, har inte bestämt mig ännu men det känns som samhällsproblem i alla fall. Nu kom jag på en till sak, hedersmord. Nåja, jag kommer nog på vad jag ska skriva om, det problemet brukar jag ju inte ha.

Jag har lust att åka bort ett tag, skulle verkligen sitta fint men jag har inte tid. Skidåkningen går först just nu.
Well, jag är ruskigt trött och ska sova nu.
God natt

 
Gode Gud, jag vill utomlands igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback