Från och med Du

Det är måndag mitt i Juli och ikväll har vi suttit på Challange och myst under filtar. Även fast graderna står på 18 grader så fryser jag, det måste väl betyda att man blivit bortskämd av det varma vädret?

Jag inser även att även fast det är mitt i juli så är sommaren snart över, om en vecka är det PDOL och det är väl egentligen ett tecken på att sommaren börjar lida mot sitt bittra slut. Jag sitter och funderar ut vad jag egentligen har hunnit med denna sommar och egentligen är det inte så mycket, men det har varit en fantastisk sommar som har gått fortare än någon sommar förut. Men det är väl så - man har väl roligare och roligare för varje år som går och därför går tiden fortare och fortare. Jag älskar tiden som är nu, så därför passar dessa ord sjukt bra in:
Den bästa tiden är nu!

Jag inser även att sommaren kommer fortsätta även fast jag flyttar till Alingsås, sommaren kommer vara ända in i september. Men jag kommer missa surströmmingen i Gråträsk och de fina nätterna med ljust långt in på småtimmarna. Men det kanske inte gör något, för det kommer bli en fantastisk tid i Alingsås.
Jag bjuder på lite bilder sen denna sommar, det som varit hittills.

     

Sen har jag ju faktiskt firat midsommar i Gråträsk, gjort massa spontana grejer på veckorna och jobbat. Så jag har trots allt hunnit med ganska mycket. sommaren är ju ändå inte slut ännu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback