Helgen och sånt

Det är måndag, snart tisdag och jag sitter här vaken.
Har varit en grym helg, mycket mysig och fin.

Fredagen spenderades i Arvidsjaur, jag och sara tog en skåpbil och skulle hänga i den. Där blev det lite förfest och sedan drog vi ut på nattivalen i SKOGEN och träffade massa annat bra folk. Jag skrattade mest åt Erica som grät som ett litet barn åt att hon fått krama Jimmy Jansson, jag grät nästan också- av skratt!
Efter att ha varit vaken i 24 timmar somnade jag, det var man då värd!

Lördagen måddes inte alltför bra om man får vara ärlig i denna blogg, frukosten åts vid 12-tiden efter en hektisk incident i toakön som slutade bra tillslut. Frukosten då, ja den åts på Frasses. Kan aldrig ha varit så otaggad på att äta där, så inte en halv kycklingburgare fick jag i mig. Sedan spenderade jag och Sara dagen genom att gå omkring och leta och leta. Det var minsann trevligt och äckligt varmt. Vid fyra kom vi hem till Böle, jag deckade på soffan och sov till åtta.
Kvällen spenderades med mina två fina vänner Tove och Linn i södra hamn, där åts det massa gott och snackades långt in på småtimmarna. Jag kan lova att vi hade det grymt mysigt där på filten med solnedgången som utsikt. 

Igår sov jag mest, var även på kyrkmarknaden och sedan på PSG och städade. Grymt skön söndag, sådana vill vi ha mer av.

Nu taggas det för ännu en fest, på lördag går den av stapeln. Kommer bli grymt! Sedan är det häng med Ylva på fredag :D

Firar även att jag bara har två jobbveckor kvar denna sommar, sen har jag officiellt sommarlov i tre veckor och sedan flyttar jag. Kommer bli guld :D

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback