Livet är en fest

Okej, i helgen och några veckor framåt kommer livet i alla fall inte i praktiken vara någon fest. Det är slut på festandet för min del, åtminstånde fram till PDOL, vilket i och för sig bara är en helg. Men har drabbats av blodförgiftning och får varken träna, dansa eller göra nåt som får igång blodcirkulationen och då förstår ni säkert direkt att även alkohol är ett STORT NEJ!
Men jag har grymt roligt ändå, så mig stör det inte.

Igår var livet verkligen en fest, vi var på kalas hos Hannah och hade det mysigt. Senare drog vi vidare mot Janne och sedan slutade vi på 1906 - jag höll i bilnyckeln och även hade hand om gasen och bromsen. Kvällen slutade i dive in:en på max och sedan en ganska lång väntan på Vickan innan vi fick börja rulla hemåt.
Halv fem låg jag i sängen, kvart över fem hade jag läst klart men var grymt pigg. Då hörde jag små tassar nere i köket och sedan en röst.
Agnes skulle alltså upp när jag gick och la mig, det är ju passande ;)

Nu blickar jag framåt och längtar till veckans bravader. Jag ska fixa lite inför flytten, införskaffa mig lite saker, sola, bada, fuska och träna lite, hänga med Ylva och tagga flytt, hänga i Skellefteå med Josse på trästocks. Kommer bli en grym vecka!



ikväll ska jag och vickan tydligen dö framför en film, det blir ju också mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback