Student 2010 - sova i tält

Igår tog vi oss en vilodag och vilade upp oss. Snacka om att jag gjorde det med stil alltså, sov nästan i bilen till arvidsjaur, sov typ i arvidsjaur, SOMNADE när vi såg filmen, sov i bilen hem OCH sov till klockan elva(!) idag. Ska ju tilläggas att jag typ aldrig sovit till 11, utan ställer alltid väckarn på nio. Känner mig gooode utvilad om man säger så. Och lite bakis också, trots NOLL alkoholintag igår. Om en vecka börjar mitt nyttiga liv igen, då är det hårdträning som gäller!

Idag har jag hunnit vara till vickan, sprungit och nu ska jag städa lite åt mamma som hatar att jobba natt. Utanför mitt fönster springer byggarbetare i form av min far och nån annan gubbe. De bygger en altan åt min mor, där ska vi ha roligt i sommar!

Senare idag ska jag käka middag hos vickan och sedan bär det av mot hammenviken för att tälta i natt. Det är just nu 12 grader varmt ute och i natt beräknas tempen sjunka mot 1 grad - jag ränkar med att frysa ihjäl. Ska ta och ladda kameran, för jag planerar att ta många kort som minnen. Tror även att det blir många tävlingar mot de andra samhällsklasserna och mycket lite sömn.

Imorgon kommer jag nog inte göra många knop, handla naglar och alkohol till balen. Sen ska jag sova fram till nästa fest, som är senare på kvällen.
Det är strängt detta med att ta studenten, men himlas så roligt det är :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback