Studentens lyckliga dagar

Det stämmer verkligen att man blir lycklig av att ta studenten. Det har hänt en hel del sjukt roliga saker sen sist jag skrev.

Tältningen i söndags blev riktigt lyckad, ganska varm men sjukt kall på morgonen. Myggen var förståss med oss, även fast vi helst skulle slippa dem. Myggmedlet var vår bästa vän. Detta är även det vi har luktat hela veckan. Myggmedel och eldrök är den gemensamma nämnaren när man tänker på de två senaste veckorna. Tur man känner varandra!

Temafesten hos Erik blev även den riktigt lyckad, många skratt och trevliga samtal. Blev dock riktigt trött och åkte hem rätt fort, vid ett var jag hemma. Balen nästa dag kunde ju inte bli förstörd. Men jag och stina prövade på våra fotbollsskills, vilka inte var så bra och slutade med en boll i vattnet. Där Stina även blev nerputtad närmare slutet av kvällen.

Balen på tisdagen var mycket spännande och riktigt rolig. Rödamattan var roligast, sen även att äta middag och umgås med fina människor. det var även roligt att klä upp sig och känna sig lite fin, även fast ja inte kände mig jättefin. Men en i publiken började gråta när hon såg mig, hoppas det var för att jag var fin.

Den roligaste festen var igår, först förfest hos Eva och sedan utgång på Valdino. det var så galet roligt så man nästan började gruva för att ta studenten. Det kommer bli så oerhört tomt imorgon när allt är slut. Vi röjde sjukt bra på Valdino, tog sjuka bilder och bara skrattade massor. Dansade oss alldeles blöta och plåstrade om fingrar. ÅÅh, så sjukt roligt.

Imorgon är den stora dagen, flaket är fixat, klänningen, maten och allt det som hör till. Den bästa tiden är nu!
Jag ska försöka njuta nu så gott det går, för imorgon är studenten över och då börjar livet på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback