Studenttagg!!

Just nu är mina dagar mest fullspäckade med livsnjutning och jag älskar det. Jag njuter av varje dag och jag vill aldrig att detta ska ta slut. Skolan är slut sen en vecka tillbaka och denna vecka har jag mest haft picknick i södra hamn, cyklat in till stan, spelat volleyboll, tränat och bara umgåts med underbart folk. Känns inte alltför krävande om man säger så.

Känner mig liiite stressad över att jag fortfarande inte funnit mig några fina skor till själva studentdagen, eller någon fin kofta att ha på min klänning eftersom att det ska bli typ minus grader på fredag.
Nåja, skit samma. Det löser sig!

Från och med idag ser migg underbara schema ut på detta vis:
Fredag-lördag: Sova på borgarudden med klassen, middag och mys.
Lördag: Tagg med Cilla. 4 år gymnasium är ÄNTLIGEN över.
Söndag-måndag: Sova i tält på pottan
Måndag: Temafest hos Erik
Tisdag: Bal
Onsdag: Fest och utgång
Torsdag: Pynta klassrum, lunch hos Gunny, klä vagnen
Fredag: STUDENT!
Lördag: VILA!

Som sagt, det är snart över och nu ska jag bara njuta av allt som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback