Vilken härlig dag

Jag har tagit mig ur sängen, efter att ha legat deckad tre dagar efter studenten. Men det var det värt, för den tiden var den bästa tiden i mitt liv - hittills!

Sommaren har börjat, även fast värmen lyser med sin frånvaro. Det gör egentligen inte så mycket, annat än att man fryser häcken av sig när man är ute, man kan inte bada, spela volleyboll eller sitta ute en hel kväll. det suger ganska så mycket. Så, jag ser faktiskt framemot sol och värme - trots allt.

Jag längtar till sommaren börjar på riktigt, då man kan sitta ute en hel kväll med sina finaste vänner och bara snacka skit. Då man kan dansa till Håkan Hellström i solnedgången ända fram till soluppgången. Vara vaken hela natten, se då solen aldrig går ner. Längtar tills man kan ligga och sola på stranden, bada i ett mindre kallt vatten. Längtar till volleybollen sätter igång på riktigt.
Efter allt detta, då är jag beredd att flytta.

Men nu lever vi livet och tänker högst på dagen efter, inte längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback