Det har varit en fantastisk säsong, men här tar det slut i LIF <3

Idag spelade jag min sista match med Lillpite, för denna gång i alla fall. Det var verkligen sorgligt och jag kommer verkligen sakna detta underbara gäng. Men jag ska ut och pröva mina vingar en gång till och sen får vi se om jag kommer tillbaka. Någon gång gör jag säkert det!

Det har verkligen varit en fantastisk säsong, som började väldigt sjuk för mig. Men sen, efter den första matchen då jag låg hemma med svinis, har det verkligen bara gått uppåt. Egentligen har jag inte gjort någon sugmatch måste jag säga. Jag har liksom bara flytit med hela säsongen och det är det som är det tråkiga med att sluta nu.
Ja, Lillpite IF vann i alla fall serien och DM-guld denna säsong. Jag kan ju älska hela laget och hela situationen.
Nu väntar en hejdundrande avslutning med fest och andra roligheter. Kommer bli guld det med. Ja, allt är fantastiskt när man tänker på handbollen.

Nästa år kommer jag mest troligt spela med Alingsås handboll!

I övrigt planeras det resa till i slutet av maj. Det blir mest troligt till Cypern. Där ska vi bara leva underbart en hel vecka för att sedan komma hem och ta den efterlängtade studenten. En av mina resvänner blir Emelie ;)

Nu ska jag återgå till psykologin och njuta av allt fantastiskt som händer inom handbollen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback