Framtiden

Jag har börjat planera min framtid lite idag och har för några veckor sen faktiskt börjat tvivla på om jag verkligen vill ta Alingsås nu, eller om jag kanske vill ut och resa till hösten istället.
Just nu lockar resandet mer än Alingsås, de två problem jag har är att jag inga pengar har och jag är inte beredd att avsluta min handbollskarriär ännu.
Jag har även planer på att arbeta ett tag innan jag reser så att jag har mig några stålar, fast då är ju problemet att jag minst av allt i hela världen vill bo kvar hemma typ. Jag vill stå på mina egna ben!

Hm, om jag skulle göra det enkelt för mig skulle jag ta mitt pick och pack till Umeå och börja plugga på en gång, skaffa en fin man, sen gifta mig, skaffa villa, barn och hund. Där har vi ett tråkigt liv må jag säga, men det känns tryggt. Fast jag vill göra något, innan jag måste börja bli seriös. Jag är ju för tusan fri till hösten!!

Nä, jag får ta och fundera ett tag till och spara pengar samtidigt. Jag får åka till Cypern, men sen ska jag spara allt jag kan få tag i!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skaffa hund...???? :O

2010-03-29 @ 22:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback