Inspiration!

Jag har fastnat i "ingen inspirations-träsket" och det suger. Jag har varken inspiration till att klottra i bloggen eller till att skriva tal och film.
Det är verkligen nu som jag behöver inspiration, men den vill verkligen inte infinna sig. Jag har dessutom massor med läxa på dessa två veckor och jag känner mig riktigt stressad.
Egentligen förstår jag inte hur jag har tid med detta...nåja, jag får lyssna på låten En vanlig dag!

Detta ska göras innan påsk:

Svenska tal
Internationella relationerprov
Kolla upp om folkpartiet
Litterär gestaltning, nå film grejs
Psykologiprov

Okej, proven är väl ingen fara, MEN det andra. jag har INGEN inspiration och det är verkligen det jag behöver just nu.

Nån snäll människa, ge mig inspiration!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback