Jag ser ljuset i tunneln

Nu har jag snart pluggat i tre timmar och jag känner mig minsann duktig, men inte klar. Har prov imorron i forna jugoslavien och jag känner verkligen inte tagget. Men jag tror mig kunna om allt förutom två grejer, så lite energi borde jag väl ha kvar iaf.
Sen borde jag även ta tag i psykologin som vi har på måndag. Och efter måndag tar jag verkligen påsklov. Det ska bli sååå skönt.

Har precis prövat halva min garderob och upptäckt att halva behövs ny. Hälften har blivit för stort, UNDERBART. Fast inte för börsen.
På tal om kläder så har jag hela min balklädsel klar och det känns fantastiskt!!

Nä, nu ska jag laga lite middag, göra en djupdykning i jugoslavien och sedan träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback