Om handboll

Det har blivit mycket tjat om handboll och framtiden i de senaste inläggen, detta kommer inte bli något undantag.
Har funderat en hel del idag när jag tränade på step in och kommit fram till att jag verkligen inte är redo att lägga av med handbollen, denna oerhört roliga sport.
Jag känner att jag liksom vill nå upp till nåt högre, men samtidigt vet jag att jag aldrig kommer lyckas med min vilja. Men jag kan ju få försöka, då slipper jag fundera på det.

Jag känner mig lite smått deprimerad över att handbollssäsongen är över och därtill min karriär i Lillpite för denna gång. Jag hoppas att jag någon gång kommer tillbaka till detta underbara lag. Jag älskar oss!


Kommentarer
Postat av: Lixy

Hej, får jag fråga hur länge du bloggat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback