Lessare än lessast

Så less, så sjukt less på detta hemska land. Just nu vill jag bara bort, försvinna från kalla äckliga Sverige.
Har sökt jobb på lite olika ställen utomlands, jag hoppas av hela mitt hjärta att jag slipper vara kvar i Sverige till hösten. Sedan kan jag väl komma tillbaka då jag är less på att vara utomlands.

Men just nu, låt mig åka till ett varmare land!

Inte nog med att jag hatar Sverige, frågan om jag nu mer kommer in i min balklänning kommer ständigt upp. Efter min helt hysteriskt onyttiga vecka på Cypern måste jag ha gått upp flera kilon. Må min klänning passa, annars vet jag inte vad jag gör!


Kommentarer
Postat av: Lina

What about Hjälmared?

2010-05-28 @ 14:36:59
Postat av: Elina

Hoppas du läser detta.

Hjälmared finns fortfarande med på tapeten, tror jag har fått abstinens på utlandet nu bara för att det var så hysteriskt roligt :)

Men om jag får jobbet kommer jag nog jobba fram till Augusti eller nåt liknande och sedan börja skolan i Alingsås, om det fortfarande känns rätt :)



Jag är bara grymt less på att ständigt bo i Sverige!

2010-05-28 @ 16:34:04
Postat av: Lina

OK. Vi får be att allt löser sig till det bästa! Kram

2010-05-30 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback