Napa Baby

Det finns egentligen inga ord som kan beskriva våran fantastiska resa, men jag ska göra ett försök.

Åska på planet, turbulens, hungriga, svettas, fryser, bada, nissi, poolen, petrosana, PARTY, bargatan, Ayia Napa, surfisk, surgammkärring, nagelack, fischbowl, ingen fiskskål, partydrinkar, på alla killar, "jahaaa", ;PpPpP, "kan du slicka med tungan", poker med maffian, tre rosor, gry forsell, PARTY, Grabbarna Grus, Black Hawk, moln, sol, "å he ha vi gjort förr", skåne, göteborg, falköping, jönköping, HV71, "Jag har en känsla, att ikväll kommer alla få ligga", "ni får ligga, ni får ligga, ni får ligga och jag får gå hem och runka", lauuuuring, "jag är här för att sola, bada, festa och....nä kommer inte på något mer", hetast på Ayia Napa och på cypern, SURFISK, ringar, halsband, shopping, MAT, hunger, gå in i stolpar, gratis drinkar, bädda på soffan, geten, skalbaggen, kakburken, Zlatan, Aqua, barrunda, klamydiapoolen, snyggingar, brandmän, 93:or, 91:or, "Oha hela natten, sola hela dan", Rasmus - inte på luffen, Hi mom, I'm at Ayia Napa, don't worry about me, i'm sober.
Resten stannar nog på Cypern och Ayia Napa ;)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback