Sa jag att jag är glad?

Egentligen behöver jag inte säga mer än att livet är typ för bra för att vara sant. Det känns som att jag lever in en dröm, men sen inser jag att det inte är någon dröm och blir överlycklig.

Helgen har varit fantastisk, som allt annat i mitt liv just nu känns det som.
Fredagen bjöd på logdans i käckis, oerhört trevligt faktiskt.
Gårdagen bjöd även den på dans, dock av ett litet annat slag. Vi såg även sex and the city innan och drack vin efteråt. Mycket fint med oerhört fina tjejor, detta gillar jag.

Idag när jag cyklade till ICA träffade jag på ett regnmoln av bladlöss, trodde först att det var typ blad eller nåt. Men när jag kollar på mig själv är jag täckt av gröna äckliga djur. Hela kroppen är grön, det är typ det äckligaste någonsin!

Nåja, nu ska jag ta mig en prommis såhär efter middagen och besöka Vickan.

Tack för en fantastisk helg, imorgon börjar två förhoppningsvis underbara veckor. Efter fyra år gymnasium är jag äntligen klar, mot STUDENTEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback